Sista föreläsningen



Woho! Sista föreläsningen för denna termin är avklarad, och jag måste
säga att det känns riktigt härligt. Nu återstår det bara att skriva en
uppsats, ha en redovisning och skriva en tenta - sedan har jag sommarlov.
Allt detta ska hinnas med under de kommande 17 dagarna.. Som ni förstår
lär det bli lite stressigt, utöver allt pluggande ska jag även hinna med
brännbollsyran. ;)

Föreläsningen var bra, intressant precis som jag hade trott. Måste nog
säga att det var en av de bättre faktiskt. Men det kunde man väl ana
eftersom jag älskar alla kriminalserier, kriminalfimer samt romaner?

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0