Seminariumet

Seminariet imorse liknade mer ett läxförhör, liksom de övriga på
detta moment. På ett seminarium ska man diskutera och sånt där,
men under detta moment har det varit mer som redovisningar.
Basgrupperna har varsin uppgift som man ska redovisa om, vad
man har gjort och så. Då blir det ju inga diskussioner, mer som ett
läxförhör när läraren frågar hur man har gjort och sedan ger kritik.
Nå ja, imorgon är sista seminariumet för denna termin - jippie! :)



Jag fick spendera lite extra tid på universitetet idag eftersom jag missade
bussen med en minut. Osis. Nå ja, några minuter hit eller dit var inte
så farligt. Jag fick mig en kycklingbaguette i alla fall, hihi. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0