Schema

 

Denna måndag blir en mjukstart på veckan. Det kändes riktigt härligt att
få sova ut till klockan 09.00 på en måndag, det är inte ofta det händer.
Det enda som står på mitt schema är ett seminarium om köp och hyra
som ska vara 15.15-17.00. Jag ogillar den tiden, sista seminarietiden
på dagen. Man kommer hem så sent så hela kvällen blir konstig.
Jag hade gärna träffat basgruppen idag före seminariet och arbetat
med morgondagens seminarieuppgift eftersom det är tre uppgifter kvar
tills imorgon. Så ja, jag känner mig lite stressad inför morgondagen
med tanke på att i torsdag gjorde vi en uppgift på två timmar - imorgon
ska vi hinna göra tre uppgifter på drygt tre och en halvtimme. Sedan
är det bäst att träffas onsdag-fredag för att hinna göra till nästa vecka,
för det är inga småa uppgifter!

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0