Schema

 

Den här veckan börjar hårt, inget slappande alls denna vecka utan det
kommer vara fullt upp varje dag. 09.15 är det dags för terminens sista
föreläsning, jippie! Det ska handla om straffrätt idag och jag tror det
blir riktigt intressant. Jag tycker det är intressant att läsa om olika brott
och dess påföljder, men tyvärr har vi inte berört det ämnet särskilt mycket
under denna kurs. Efter föreläsningen ska vi få uppsatsinformation eftersom
vi idag ska börja skriva våra uppsatser som ska vara klara om en vecka.
Ja, lite stressad känner jag mig allt.. Vid 12.30-tiden var det tänkt att jag
och Karolina skulle börja med uppsatsen, söka information och så men
det blir flyttat till lite senare under dagen eftersom hon inte kunde direkt
efter lunch. Men det spelar inte så stor roll, bara vi kommer igång idag
med informationsletandet så blir det nog bra.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: rosanne

Okej! :)

2011-05-16 @ 11:38:44
URL: http://rosanneniska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0