Schema

 

10.15 är det dags för seminarium, denna gång blir det en liten redovisning
på femton minuter per grupp. Jag tror att det kommer gå bra, det är ju
bara att man läser från pappret. Förberedd - nej, haha. Men seminarierna
brukar inte alls vara seriösa, bara man är närvarande blir man godkänd.
Efter seminariet blir det lunch innan basgruppsarbetet drar igång.
Jag hoppas verkligen att vi kommer igång lätt så vi någongång blir klara
med uppgiften. Skulle vara skönt att bli klar med uppgiften idag, då får
vi sluta en dag tidigt i alla fall. Hoppas på effektiva gruppmedlemmar!

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0