Schema

 

09.00 ska jag träffa basgruppen idag för att påbörja arbetet med den
sista seminarieuppgiften. Som tur är har vi inte seminariet förrän på
fredageftermiddag mellan 15.15-17.00, men det vore skönt att bli
klar idag. Vem vet, vi kanske lyckas vara sådär himla effektiva att
vi blir färdiga idag? Det skulle inte vara helt fel.

 

Förutom basgruppsarbete händer det inte så mycket mer på universitetet
för min del. Jag ska (om jag kommer ihåg) kopiera någon juridiktenta
från 2010 och försöka ge mig på den ikväll i så fall. Så när jag kommer
hem är planen alltså att få mat i magen innan jag tar tag i lite pluggande.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0