Schema

 

08.15 börjar dagens första föreläsning. Ska jag vara ärlig så kändes
det precis lika tungt att kliva upp idag som det gjorde igår, haha.
Men upp ur sängen kom jag i alla fall. Dagens föreläsningar kommer
handla om Hälso- och sjukvårdsrätt samt om Socialförsäkringssystemet.
Jag vet inte vilken föreläsning som blir först eftersom de på schemat
heter annorlunda. Men jag kommer i alla fall sitta på föreläsningar
mellan 08.15-12.00. Sedan blir det en lunch med basgruppen innan
vi sätter igång med basgruppsarbetet. Då gör vi förhoppningsvis det
sista på fjärde seminarieuppgiften. Om vi är effektiva så börjar vi
kanske med någon uppgift till femte seminariet. Vi kan alltid hoppas. :)

 

Som sagt, när jag kommer hem ska jag släppa allt med skolan
(efter att jag renskrivit dagens föreläsningar). Ska ta en helt ledig
kväll och inte ens titta liiiite i lagboken, haha. Känner jag mig rätt
så kommer jag ha fullt upp ändå hela kvällen eftersom det ska lagas
middag och diskas. Sedan ska jag duscha, se några tv-program
och därefter är det nästan dags att sova.  ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0