Schema

 

Den här skoldagen börjar först 13.15, skönt på ett sätt men jag hade
ändå hellre haft under förmiddagen. Det känns alltid så segt att börja
vid 13-tiden, man hinner inte göra särskilt mycket under förmiddagen.
Idag är det i alla fall uppsatsredovisningen och jag tror det kommer
gå bra. Vi ska inte berätta någon fakta typ utan bara vad som har
varit intressant, något som är märkligt och så vidare. Så det är ingenting
man behöver träna inför eftersom det bara är våra egna åsikter, vilket
känns riktigt skönt.  :) Sedan blir det opponering också, det gillar jag inte.
Tycker det känns dumt att säga vad någon kan förbättra för jag är också
bara elev och gör ju själv fel ibland och sådär. Ingen är fullärd och då
känns det konstigt att man ska berätta åt andra vad de kan göra bättre.. ;p

Även fast jag schemamässigt börjar först 13.15 kommer jag att börja
tidigare. Redan vid 09-tiden hade jag tänkt köra igång med tentapluggandet.
Det känns bättre att plugga nu under förmiddagen två-tre timmar, då behöver
jag inte göra det ikväll när jag kommer hem så sent från universitetet.
Så kvällen blir ledig, eller ja.. Planen är väl att städa lägenheten då, men
ledig från pluggandet.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0