Schema

 

Klockan 09.00 ska jag träffa Karolina för att förbereda inför morgondagens
uppsatsredovisning. Vi måste gå igenom vem som ska säga vad,
och sedan ska vi även göra en liten opponering på en annan grupps
uppsats. Så vi måste läsa igenom uppsatsen också.. Men förhoppningsvis
är vi effektiva så till lunch borde vi vara färdiga.  :)

 

Då ska jag promenera till Kajsa för att få lite lunch i magen innan vi
går vidare till stan. Där blir det att uträtta några ärenden inför helgen
innan jag hoppar på bussen. Under eftermiddagen/kvällen kommer jag
inte tentaplugga utan istället satsa på att läsa inför morgondagens
redovisning. Kan ju vara bra om man läser igenom pappret en gång
i alla fall.. :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0