Schema

 

Klockan 09.00 ska jag möta Kajsa på universitetet. Planen är att vi ska
tentaplugga någon timme tillsammans. Hur det blir med den saken
återstår att se. Jag tror att det blir lite plugg och mycket prat om
helgen, haha. Bara vi får gjort litegrann så är jag nöjd. :)

 

Får se när jag är hemma igen men antagligen under eftermiddagen.
Då står matlagning, diskning och duschande på tur, vilket kommer
göra att bloggen står lite still under denna dag. Men under kvällen ska
jag väl få in ett eller två inlägg.. :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0