Schema

Den här skoldagen lär inte vara långvarig, men det gör inte mig något
om jag kommer hem tidigt. Planen är att jag ska åka till universitetet
för att skriva ut uppsatsen samt skicka in den via Cambro. Egentligen
skulle jag kunna göra allt detta här hemma men ifall jag inte vet hur
man skickar in den via Cambro så lär jag hitta någon klasskompis på
skolan som kan förklara. Sedan kanske det är säkrast att mejla läraren
och fråga så uppsatsen verkligen har kommit in med tanke på att den
ska publiceras på två ställen.

När jag kommer hem får vi se vad som händer. Eventuellt gör jag någon
gammal tentafråga eller så blir det en heldag framför tv:n. Tycker det är
extra mysigt när regnet smattrar mot fönstret, hihi. :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, de har jag med, har typ tre delkurser kvar bara... kanske fyra timmars arbete.. ;) men vafan! Ja gör bara en åt gången sen är allting annat så himla mkt roligare ju.. :(:(



Ja har också snart sommarlov, sköönt! Men tänk om man kunde få ett riktigt sommarlov, o vara ledig ;) haha

2011-05-19 @ 09:43:01
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0