Schema

 

08.00 tänker jag och Karolina börja uppsatsskrivandet eftersom att vi
har bokat grupprum den tiden. Då blir det att arbeta på en stund innan
det är dags för vår handledning. Läraren får då titta igenom det vi
har hunnit skriva, se om det ser okej ut, om något behöver ändras
och så vidare. Därefter fortsätter vi uppsatsskrivandet och förhoppningsvis
blir vi färdiga idag. Det skulle vara så skönt för då kan morgondagen
ägnas åt att läsa igenom, se om något ska ändras och så. Nå ja, vi får
se hur långt vi hinner.  :)

 

Borde vara hemma kring 16-tiden idag, och då är planerna att tenta-
plugga. Funderar på om jag skulle titta igenom seminarieuppgifterna
litegrann, det kommer ju liknande saker på tentan enligt ena läraren,
så det vore kanske smart.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0