Schema

 

09.00 börjar min tisdag på universitetet. Då ska jag träffa basgruppen och
arbeta (förhoppningsvis) effektivt med seminariefrågorna som ska vara
klara till klockan 13. Jag hoppas verkligen att vi hinner färdigt, men ska
jag vara ärlig så tror jag att det blir tight med tid. Sist vi träffades tog en
uppgift drygt två timmar att göra. Idag måste en uppgift ta max en timme
var för att vi ska hinna. 13.15 är det seminariedags igen, denna gång ska
det handla om familjerätt gällande adoption, vårdnadstvist, skilsmässa
och så vidare.

 

Borde vara hemma vid 16-tiden, men vi får se när nästa uppdatering
kommer. Med tanke på att jag har sovit dåligt inatt kan det bli dålig
uppdatering, jag lär nog vara helt slut och somna tidigt.  ;p

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0