Plugg

Denna måndag har inte bara bjudit på ledighet, sol och värme utan också
grillat till middag. Just nu finns både grillad kycklingfilé, pommes frites,
bearnaisesås, grönsallad och grillad majs i min mage. Det känns som att
jag ska spricka vilken sekund som helst, haha. ;b



Att jag är mätt kan tyvärr inte hindra mig från att plugga. Jag hade tänkt
se över en gammal tenta och försöka lösa frågorna så gott det går
(med lite hjälp från facit). Sedan tror jag inte att jag ids göra mer idag,
vill ju passa på att mysa med älsklingen eftersom vi inte träffas mer
än två timmar per dag mellan onsdag-söndag. Får helt enkelt ta i
imorgon istället med pluggandet efter att jag spenderat några timmar
på universitetet. :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0