Onsdag



Det tar emot att kliva upp när klockan ringer 05.00, men jag kom upp
utan att snooza så det gick hyffsat lätt idag. Dock känns det som att
jag har tio kilo "John Blund-sand" i ögonen trots att jag fick en sömn
på sju timmar inatt.

Den här veckan går i snigelfart. Vanligtvis brukar jag tycka att veckorna
går fort, men det känns som att den här veckan har varit jättelänge
och ändå är det bara onsdag idag. Nå ja, bara några dagar till sedan
är det helg. Dagens planer är att spendera ytterligare en heldag på
universitetet. När jag kommer hem väntar lite pluggande, hade nämligen
tänkt renskriva föreläsningen och kika litegrann i lagboken.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0