Onsdag

Idag ska jag återigen ta en tur ned till universitetet, denna dag
för att träffa Karolina. Imorgon är det dags för uppsatsredovisningen
så idag ska vi förbereda oss inför det. Förhoppningsvis tar det inte
allt för lång tid, för sedan ska jag vidare till Kajsa. Vi måste ner
på stan och fixa lite saker inför lördagen, och förhoppningsvis hinner
vi handla färdigt innan det blir massvis med folk.



Denna dag blir tentapluggandet lidande, jag tror inte ens att jag
kommer öppna böckerna idag. Det känns viktigare att läsa på
litegrann inför morgondagens redovisning, så jag har ett litet hum
om vad som ska sägas. Men jag klagar inte, en kväll utan tentaplugg
är jag väl värd.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0