Måndag

Sista skolveckan är äntligen här och jag har ingenting schemalagt förutom
tentan på onsdag. Sommarlovet är här om tre dagar, lovely! :)

Igår hade jag tänkt försöka plugga ett tag i alla fall, men det gick inte
alls. Vaknade som sagt vid 12-tiden och sedan hittade jag ingen
motivation alls till pluggandet. Det blev söndagsmys framför tv:n
hela eftermiddagen och kvällen istället, dessutom lyckades jag få i
mig lite rullkebab, hihi. ;b Men plugga, nja det blev inte av..



Men nu är det en ny dag och jag har vaknat extra tidigt för att starta
pluggandet från morgonsidan. Först ska jag hoppa in i duschen, men
vid 09-tiden borde jag vara klar och kan börja tentaplugga.
Förhoppningsvis går det lättare idag, jag behöver verkligen läsa men
jag finner varken motivation eller koncentration. Jobbigt.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

ja har faktiskt varit duktig o pluggat i helgen, dessvärre är de väl värre nu... hahaha men ja ska sätta i musik i öronen o sen sätta igång, om en stund:P



Skönt med sommarlov, ja har de inte långt bort ja heller. dock hämta ja mitt schema idag, så ja får nog inte se så mkt av solen.. haha

2011-05-30 @ 09:24:41
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0