Måndag

Igårkväll var det en trevlig afton, vi blev bjudna på middag hos
älsklingens bror och hans sambo. Jättegod middag och efterrätten
var riktigt himmelsk (chokladmousse, kunde det bli bättre?).  :)
Sedan blev det två omgångar av Kubb, första spelrundan för mig
detta år, men absolut inte sista.

Den här dagen däremot bjuder varken på chokladmousse eller
kubbspelande, istället bjuder den på några timmars tentapluggande.
Jag hade väl snart tänkt dra igång med pluggandet för att inte
behöva sitta allt för länge på eftermiddagen och plugga. Men först
måste motivationen komma, och det blir nog svårt.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0