LVU och LVM

Nu hade jag tänkt passa på att läsa litegrann om LVU eftersom
dagens seminarium handlade om det. Visserligen har jag redan läst
det förut, men kan vara bra att läsa lite grundligare denna gång.
Sedan kör jag väl på och läser om LVM också.  :) Eftermiddagen och
kvällen blir fri från plugg i alla fall eftersom jag har fullt upp med annat.

Så nu ska jag försöka vara effektiv i drygt två-tre timmar, sedan
blir det matlagning, diskning och duschande. Därefter lär jag vara helt
slut så kvällen blir lugn, några Tre kronor-avsnitt hade jag tänkt hinna med.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0