Lördag

Igårkväll blev det en riktig filmkväll vilket passade alldeles utmärkt
eftersom det regnade för fullt ute. Vi tittade på Insidious, och jag blev
riktigt besviken på den filmen. Jag har hört av folk att den är jättebra
och läskig, men jag blev inte alls rädd och tyckte faktiskt den var ganska
tråkig.  :/  Sedan såg vi Saw VII - The final chapter också, den var
lite bättre i alla fall.  :)



Idag är det dags för Brännbollsyran, första gången som jag kommer
vara där. Tror det kommer bli en rolig eftermiddag och kväll, men vädret
hade kunnat vara bättre. Nå ja, så länge det inte börjar regna får vi
vara glada.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0