Långledigt

Wiiie, nu är uppsatsen äntligen inskickad! :) Spenderade bara drygt
30 minuter på universitetet för att läsa igenom uppsatsen, fixa
med sidfoten och sedan var det bara att skicka in uppsatsen.
Så det blev en kort skoldag för min del.



Nu är jag hemma, kom hem redan vid 09-tiden precis när älsklingen
hade klivit upp. Har nyss duschat och nu tänkte jag bänka mig framför
Våra bästa år. Får passa på att se det nu under några dagar eftersom
jag har långledigt framtill onsdag den 25:e.  :) Härligt, trots att det
kommer bli en del tentapluggande.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: härligt o få ett sommarlov, dock skulle jja inte klara av de.. ja vill tjäna lite pengar, men de är nog för ja vill göra så mkt..:P Sen åker vi ju till turkiet i september :) O ja har än inte tagit tag i dagens plugg:P haha fyyy på mej:P

2011-05-19 @ 12:06:15
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0