Kväll

Vart har tiden försvunnit denna dag? Jag som hade tänkt plugga rätt
många timmar idag, en liten kompensation för gårdagen. Men så blev
det inte alls. Denna dag har jag lyckats plugga 3,5 timmar - det var mindre
än vad jag hade tänkt. Under morgonen hann jag plugga två timmar
i alla fall, då jag gjorde en gammal tenta. Under kvällen gjorde jag en
till gammal tenta men då satt jag inte ens två timmar och pluggade.

Under dagen var vi tvugna att åka till diverse olika affärer för att
handla både mat och andra varor innan alla affärer stängde.
Så där försvann nästan tre timmar, och sedan blev det matlagning
direkt vi kom hem, ytterligare en timme borta. Inte underligt på att
jag inte har lyckats plugga så mycket som jag hade tänkt. Men men..
Jag får helt enkelt plugga en stund varje dag den kommande veckan
för att ta igen lite.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0