Kulturnatta

Det är ganska stor skillnad på min hemort samt Kalix om man jämför
med Umeå. Denna helg pågår Kulturnatta här i Umeå, en folkfestival
där artister och andra kulturevenemang äger rum. Jag läste i
programbladet under veckan men fann inte något som särskilt
intressant. Artisterna som skulle besöka Kulturnatta är typ Amy Diamond,
Roger Pontare samt Team Lisa från Körslaget. Inga favoritartister
precis, haha.  :)



Men nästa helg, då blir det andra bullar. Då är den årliga brännbollsyran
som lockar folk från hela Sverige. När vi bodde i Kalix var jag sugen
att åka och kolla på det, men det blev aldrig av. Men nu bor vi ju här
i Umeå, då känns det som en självklarhet att besöka yran.  :)
Dock tror jag inte det blir någon utgång på Corona, det är inte värt
att betala 200 kronor (i förköp) för att gå ut. Men ett besök på NH kanske,
där är det ju billigt för oss kårmedlemmar. :) Synd bara att det är
dagarna just före tentan.. ;/

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0