Hemma

Morgonen blev som jag förutspått, den har rusat iväg. Jag har tittat
igenom det som behövs till dagens seminarium, var även tvungen att
skriva ner allting på nytt eftersom mitt anteckningsblock bestämde
sig för att gå sönder. Så nu har jag ett nytt och fint rosa block i väskan,
kanske lite tur att det gamla gick sönder.. ;b Frukost och lunch har jag
fått i mig, och ett avsnitt av Våra bästa år har jag hunnit se.



Nu ska jag fördriva lite tid, sedan är det dags att hoppa på bussen
mot universitetet. Känns inte så överdrivet kul att spendera hela
fredagseftermiddagen på universitetet medans nästan alla andra har
helg nu. På Facebook uppdaterar var och varannan om att de har
helg, men snart är det min tur.. Om fem timmar (efter klockan 17.00)
har jag också helg.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

Hoppas de går bra i skolan.. :) snart har du också helg:) göra nått skoj i helgen?

2011-05-13 @ 13:51:00
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas eftermiddagen gick snabbt ändå på nåt sätt :)



Ja familjerätt verkar rätt intressant, bara lite tråkigt att sitta och göra massa uträkningar med bodelning och arv när det är samma samma samma varje gång.



Ha en riktigt bra helg nu!

2011-05-13 @ 18:37:45
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0