Fredagsmys

Jag lyckades faktiskt plugga två timmar under eftermiddagen,
men koncentrationen var inte på topp. Fast jag tror att tvättandet
och matlagningen hade något med det att göra, haha. Hur som helst
lyckades jag göra ytterligare en gammal tenta som gick hyffsat bra. :)



Sitter just nu och slötittar på tv, är så sjukt sugen att se sista säsongen
av Tre Kronor men det går ju inte. Har haft den säsongen tidigare på
älsklingens dator men sedan omformaterade vi den och jag kom inte
ihåg att överföra säsong 10 till mitt USB-minne, typiskt.. Nå ja, blir att
fördriva tiden tills älsklingen kommer hem från arbetet. Då är det
fredagsmys med en mugg te och Criminal minds som gäller, inte illa.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0