Flitiga

Dagens föreläsning var ingenting att hurra över. Den varade i fyra timmar
plus att jag blev galet förvirrad. Hjärnan blev helt slut av att höra om
en massa lagar och paragrafer, haha. Sedan var jag trött större delen av
föreläsningen vilket medförde att koncentrationen inte var på topp.

Vid 12-tiden, efter föreläsningen, träffade jag basgruppen och började
arbeta med nästa veckas seminarieuppgift. Jag måste säga att det gick
riktigt bra för oss, vi var flitiga. Under två och en halvtimme hann vi
göra alla uppgifter till fjärde seminariet, men riktigt klart blev det inte
eftersom vi är osäkra på en sak. Men förhoppningsvis kan vi göra klart
det sista imorgon innan vi tar tag i en ny seminarieuppgift.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0