ESC

Igårkväll var det dags för årets Eurovision song contest, där Eric Saade
tävlade för Sverige med låten "Popular". Jag själv tycker om låten så
jag var glad att det blev Eric som fick åka till Düsseldorf och tävla.
Efter Melodifestivalen var det många som trodde att det skulle gå dåligt
för Sverige i ESC eftersom det blev Eric Saade som skulle representera
landet. Jag minns alla uppdateringar på facebook om hur dåligt det skulle
gå, haha. Tänk hade The Moniker gått vidare istället, då tror jag inte det
hade gått alls lika bra i ESC. Så jag är glad att Eric Saade fick tävla i
ESC, det visade ju sig gå riktigt bra för honom.  :)



Som ni förstår av stycket ovan så satt jag bänkad framför ESC hela
kvällen igår. Det är inte ofta jag orkar se alla länders bidrag, men igår
gjorde jag faktiskt det. Några bra låtar fanns med, Sveriges var ju såklart
bäst enligt min mening, men även Georgien hade en bra låt. Att Eric
Saade blev trea i ESC var riktigt roligt, äntligen hamnade Sverige högt upp
på listan.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

sv: ja håller med! Massa negativa kommentarer om att Saade inte ens kommer kunna kvala in, o vi får kvala nästa år också o blablabla! Men tjiii fick dom, för SAADE är verkligen kung! :D hehe

2011-05-15 @ 10:37:17
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0