Bortblåst

Jag undrar verkligen var min motivation har försvunnit.. Ju närmare
det blir tentadagen, desto mindre motivation finner jag. Konstigt.
Det borde vara tvärtom, dagarna innan tentan brukar ju innehålla
plugg fygnet runt. Men jag har en känsla av att det inte kommer bli
så till denna juridiktenta. ;o Min hjärna har tagit sommarlov helt enkelt..



Motivationen var som bortblåst idag när jag skulle plugga på förmiddagen.
Men sedan hände det något och jag lyckades ta mig igenom två gamla
tentor samt alla föreläsningsanteckningar. Så det blev ändå tre timmars
pluggande idag. Hoppas på lite mer motivation imorgon då jag och
Kajsa ska plugga tillsammans.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo men man känner hur trött man är :)

2011-05-23 @ 19:52:06
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0