Arkivering

Det var inte alls så varmt ute imorse som jag trodde. När det var vindstilla
var det härligt, men tyvärr var det inte så värst vindstilla.. Så jag gav
upp solandet ganska snabbt och satte mig istället i soffan för att läsa
litegrann om Socialtjänstlagen och LVU.



Nu tänker jag inte plugga mer idag, lyckades få ihop drygt tre pluggtimmar,
och det räcker för idag. Jag ska passa på att läsa VK nu, upptäckte att vi
hade den i brevinkastet imorse. Sedan hade jag tänkt överföra gamla
blogginlägg till usb-minnet, är ett bra tag sedan jag sist gjorde det.
Så jag gissar att denna eftermiddag lär springa iväg tidsmässigt.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0