Vann rätt låt?

Igårkväll skrev jag ju kort om vilka låtar som jag tyckte var bra.
Det fanns flera som var bra, men också de som var mindre bra.
Vanligtvis kan jag lyssna på Danny, men hans låt i Melodifestivalen
är ingen höjdare. Han sjunger i princip samma sak hela tiden så
den är lite för enformig. Swingfly's låt var bra, men den passar
inte i Melodifestivalen.  :)



Vinnaren i Melodifestivalen 2011 blev i alla fall Eric Saade -
inte mig emot.  :) Jag tyckte om låten, effekterna och sedan ser
han bra ut. ;) Men det är ingen riktig schlagerlåt, så vi får se hur
det går i ESC.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0