Tvättning

Veckans tvättning är avklarad vilket känns riktigt skönt. Dock tog
det mycket längre tid att tvätta idag än tidigare eftersom torktumlaren
var trasig. Detta resulterade i att allting var tvunget att torka att
torkskåpet, och det tar sååå mycket längre tid. Nå ja, hoppas
torktumlaren fungerar nästa söndag.



Nu ska jag sätta mig i soffan, ta fram en mikrofon och sjunga
gärnet med Lips.  ;) Om fyrtio minuter blir det matlagningsprogrammet
Vad blir det för mat, och sedan får vi se vad som händer.  :) Jag tänker
då se Big brother ikväll eftersom jag inte börjar förrän 13.15 imorgon.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra 8 månader

Jo, han har sökt in igår till LTU på sjukgymnast grejs ;o Haha :)



Men sen om man inte får jobb så lutar det åt att flytta, jag har alltid velat bo i Umeå! :)

2011-03-20 @ 18:55:38
URL: http://zandrakoutuaniemi.bloggplatsen.se
Postat av: Louise

Gud vad du är duktig! :) Iofs ska ja tvätta imorrn, usch de känns inte som man gör annat än tvättar de är så himla trist.. :(



Haft en bra helg annars?? :)

2011-03-20 @ 19:40:32
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0