Torsdag

Imorse när jag vaknade insåg jag att det redan är torsdag, alltså har
skolveckan snart passerat än en gång. Imorgon efter klockan 12.00
har jag helg, och det ska bli sååå skönt.  :) Sedan är det inte mycket
kvar av detta moment för nästa har vi bara föreläsning en dag, och
sedan ett seminarium. Därefter är det ledigt i några dagar, hihi.  :)



Dagen kommer jag spendera som vanligt på universitetet. Kommer hem
först under eftermiddagen eftersom jag ska träffa basgruppen klockan
13.00. Får tänka positivt, vi kommer ett steg närmare målet plus att jag
snart får helg. Då gör det ingenting om det blir några timmar extra
på universitetet idag.  ;p

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0