Torsdag

Igår var det inte världens bästa uppdatering från min sida, men jag
var helt enkelt sysselsatt med annat. Först var det föreläsning och när
jag väl kom hem blev det matintag innan jag och älsklingen åkte iväg
och handla. Kvällen däremot var lugn och bestod av diverse olika
matprogram, helt i min smak.  :)



Det är redan torsdag och denna dag kommer innehålla en föreläsning
mellan 09.15 - 12.00. Det börjar bli väldigt monotomt (heter det så?) -
samma tid, samma ämne (politik), och lika tråkigt. Men nu är det bara
en vecka kvar med föreläsningarna så det är bara att hålla ut.  Mer planer
för denna dag finns faktiskt inte. Hade väl tänkt gå in till frisören under
eftermiddagen och fråga ifall det finns någon ledig tid inom en snar framtid.
Mitt hår behöver verkligen toppas, det är några månader sedan sist och
det börjar märkas.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0