Torsdag



Igårkväll blev det äntligen av, så som jag väntat och längtat - Vi såg
Paranormal activity 2.  :)  Det var tur att älsklingen var hemma, för
själv hade jag inte velat se den. Men måste säga att jag trodde den
skulle vara läskigare, så lite besviken blev jag allt. Första filmen var
mycket läskigare.  ;p

Dagens planer då? Vi ska in till stan om ett tag för att uträtta ett
ärende. Sedan ska vi till Västerslätt för att besöka ÖoB och eventuellt
till Ersboda för att göra ett besök på Rusta. Så idag blir det en dag
på affärer, i alla fall någon timme.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0