Tisdag

Jag känner på mig att denna dag kommer bli lång, tyvärr..
Fast på ett sätt kanske det är bra? Då kanske jag hinner med
fler saker än planerat. Vi får väl se när dagen lider mot sitt
slut vad jag egentligen har hunnit med.

Planerna för dagen är i alla fall att sitta på en föreläsning och
lyssna mellan 09.15 - 12.00. Efter lunch ska jag träffa basgruppen
och planera inför grupparbetet. Sedan slutar jag, så tippar på
att jag är hemma vid 16-tiden. Under kvällen ska jag försöka hitta
information om mitt delproblem så jag kan börja skriva på arbetet
kanske redan imorgon.  :) Skulle vara skönt att bli klar snarast
möjligt, eftersom jag då kommer vara ledig flera dagar i slutet
av momentet. Ledighet är ju inget man tackar nej till precis.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0