Stugan

Vid 10-tiden åkte jag, älsklingen och mamma till mosters stuga.
Vi packa ned korv, mackor och varm oboy - allt som behövs för
att det ska bli en lyckad utedag.   :)

När vi kom dit var min kusins barn där, så vi lekte med dem
i snön. Sedan var vi ut på en promenad och sedan gjorde vi det
som jag väntat länge på - grillade. Yummie! Det är såå gott att grilla
korv och ostmackor, då känns det verkligen som sportlov.  :)



Har haft en rolig dag ute i stugan. När vi kom hem var jag riktigt trött,
så det blev en liten powernap efter maten. Men nu är jag pigg igen,
vilket är positivt eftersom Wallander börjar om en timme.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Josefine - fotoblogg

Haha, jag kan tänka mig det. Haft en skön helg?:)

2011-03-06 @ 20:54:27
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0