Städa eller inte?

Haha, jag sitter här och har världens I-landsproblem: Ska jag städa
ikväll eller inte? ;p Det skulle kännas skönt att få det bortgjort
eftersom det är fredag imorgon och då tänker jag vara ledig från
alla "måsten". Men samtidigt känner jag mig orklös just nu,
har ingen direkt motivation för städningen och det känns inte alls
kul. ;p



Nå ja, får helt enkelt fundera under de 30 minuter som jag
ska se Vad blir det för mat. Kanske får uppdatera sedan hur
det blev med städningen, haha.  ;)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Louise

ja ska städa imorrn, usch o fyfan va trist.. :( men de måste göras..



Händer i helgen då? :)

2011-03-17 @ 18:49:56
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0