Schema

 

Dagens föreläsning ska handla om bland annat kommuner, men jag vet
faktiskt inte hur mycket av det som hinns med. Detta eftersom gårdagens
föreläsning inte blev klar, det finns mycket kvar att gå igenom och
då brukar föreläsaren fortsätta på föreläsningen efter. Så vi får väl se
om vi fortsätter där vi var igår eller om det börjar pratas om kommuner. ;p

Hur som helst slutar jag 12.00, och när jag kommer hem ska magen
få lite lunch. Sedan ska jag försöka börja skriva på fördjupningsarbetet -
om jag har fått lite bättre information från läraren. Haha, igårkväll blev
jag ganska förvirrad när jag läste studieguiden och då upptäckte att
det inte alls var så jag uppfattat uppgiften när läraren pratat om det
muntligt. Så ska bli spännande och se vad jag får för svar - jag kanske har
fattat litegrann i alla fall.  ;P

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer
Postat av: Louise- TÄVLING

Godmorgon!

sv: min helg bestod av kalas o mys med familjen typ, hehe. men nu är de snart ny helg IGEN! gud vad veckorna springer fram, men de är bra för då är de snart sommar! :D hihi

2011-03-23 @ 07:19:54
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0