Schema

 

09.15 börjar föreläsningen som ska handla om implementering,
handlingsutrymme och liknande saker. Det blir en återkoppling till
gårdagens seminarium. Förhoppningsvis går tiden snabbare än
vad den brukar göra under föreläsningen. Efter lunch ska jag träffa
basgruppen för att planera inför grupparbetet. Jag gissar på att
vi sätter upp ett mål när vi ska vara klara, så man har något
att sträva mot. Jag ska försöka göra färdigt min del så fort
som möjligt. Får väl se om jag lyckas bli klar till 4/4, det är
mitt personliga mål i alla fall. Min del skulle gärna få vara klar
tills dess, så jag ska försöka sikta på det.  :)

 

När jag kommer hem under eftermiddagen blir det självklart middag.
Men sedan hade jag tänkt sätta igång och söka information från
diverse olika dokument och utredningar angående mitt delområde/
delproblem. Om allt går som jag vill börjar jag skriva på min del
redan imorgon.  :) Känner mig faktiskt motiverad till detta arbete,
och då känns det mycket lättare.

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0