Schema

 

Som jag nämnde i förra inlägget ska dagens föreläsning handla om
regeringen och vad de har för sysslor. Så här på förhand verkar det
inte superintressant, och jag tror inte att det är det heller. Men jag
ska ända dit och lyssna en stund, det är bättre än inte alls.  :)
Det ska bli spännande att se hur många studenter som dyker upp
idag med tanke på att det minskat för varje dag. Igår var vi inte
ens 40 stycken (alltså var över hälften av klassen borta).  ;p

 

Efter 12.00 har jag helg i alla fall, vilket ska bli oerhört skönt!
Denna helg är det inget pluggande utan det blir verkligen
en ledig helg. Jag klagar inte.  ;) Eftermiddagen kommer bestå
av klippning, matlagning och kvällen bjuder på det ordinarie
fredagsmyset.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0