Schema

 

Dagens föreläsning börjar 09.15, precis som alla andra föreläsningar
som vi har under detta moment. Lite variation blir det idag i alla fall
eftersom vi ska vara i en annan sal.  ;p Föreläsningen kommer handla
om partierna, organisationer och valsystemet. Varför vi ska kunna
sånt vet jag inte, det är ju ingenting som en socionom kommer arbeta
med. Det blir repetition från högstadiet och gymnasiet för där pratades
det om partierna och valsystemet.

 

Under eftermiddagen hade jag tänkt försöka göra lite nytta, nämligen
börja fundera kring ett delproblem till fördjupningsarbetet. Jag vet på
ett ungefär vad jag kan tänka mig, det gäller bara att hitta information.
Så hade tänkt försöka mig på det och se ifall det ger något resultat.
Men det är inte förrän på tisdag som basgruppen ska träffas och bestämma
delproblemen.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0