Schema

 

Idag börjar ett nytt moment - Socialt arbete och samhällets organisering.
Det låter inte sådär jättekul, men efter att ha läst studieguiden och
sett vad föreläsningarna ska handla om så har jag ändrat inställning.
Det kanske blir intressant ändå? Vissa saker låter intressanta, bland annat
fördjupningsarbetet/rapporten som ska skrivas. Sedan att det bara är
tre-fyra examinerande saker känns bra, det är jobbigt när det är sex-
sju olika saker.. Så detta moment känns mer lagomt, och som man brukar
säga: lagomt är bäst.  :)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

Jag tyckte det lät ganska intressant :D

2011-03-14 @ 08:42:39
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0