Schema

 

Dagens seminarium kommer vara lite annorlunda jämfört med tidigare
seminarium. 09.15 börjar Kinaseminariumet och då kommer en professor
från Kina att delta. Seminariumet kommer hållas på engelska, förhoppningsvis
förstår jag honom någorlunda. Tror det kommer bli bra, att det blir bra
frågor som ställs och så vidare. Det kan bli intressant.  :) När vi slutar
vid 10.30-tiden ska jag skriva ut dokument till nästa moment, och sedan
åker jag hem och njuter av ledigheten.  ;)

 

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0