Onsdag

Här hemma hos oss har det inte varit någon skönhetssömn inatt..
Både jag och älsklingen har sovit uruselt, det känns som att vi har
varit vaken var tionde minut. Jag kan inte ens räkna hur många
gånger som jag har sneglat på klockan.

Har klivit upp för ett tag sedan och fått i mig frukost. Nu hade jag tänkt
göra mina "måsten" här vid datorn, och sedan är det dags för
Våra bästa år. Det ska även tvättas och packas idag, så vi har en
hel del att göra.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: EMELIE ANDERSSON ~ FOTO&VARDAGSBLOGG

jobbigt att inte kunna sova :(

2011-03-30 @ 10:33:57
URL: http://emmehanderssonn.blogg.se/
Postat av: mikaela

Hoppas du har en fin dag!

2011-03-30 @ 10:48:45
URL: http://resilence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0