Onsdag

Humöret är inte på topp eftersom jag upptäckte att det ligger snö på
marken (idag igen!). Det har snöat litegrann under natten, men
förhoppningsvis smälter det bort. Jag vill ha varmt, soligt och bar mark nu!
Men det är inte bara snön som gör att humöret inte är på topp, jag är
galet trött också.. Förstår dock inte varför, men om jag känner mig
själv rätt så blir det en tidig kväll för min del ikväll.  ;p

Trötthet och en mindre rolig föreläsning är ingen bra kombination
men vi får hoppas att det går hyffsat bra i alla fall. Jag slutar redan 12.00
så tre timmar borde jag väl klara? Under eftermiddagen ska jag arbeta
litegrann med fördjupningsarbetet och försöka komma igång. Men bara
om jag får lite bättre information från läraren. Jag trodde att jag hade
förstått uppgiften men när jag sedan läste kring den i studieguiden stod
det om verksamheter och så vidare, då blev det snurrigt i hjärnan.
Så hoppas jag får ett svar tills eftermiddagen så jag vet vad som egentligen
ska skrivas.  ;P

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0