Nya glassar från GB

Strålande solsken och plusgrader - mina vårkänslor har börjat
komma fram igen. När jag och älsklingen var inne i centrum
passade vi på att köpa årets första glass. Det blev den nya Daim-
struten. Yummie! Mycket godare än den vanliga Daimglassen,
så denna strut kommer jag köpa fler gånger.  :)

GB har en hel drös med nya glassar som verkar goda.
Men det är typ omöjligt att få tag i alla än så länge.. Ingen affär
hade alla nya glassar, men vet ni vad? Flest sorter hade de här
på Coop vid oss. ;) De ni!

Nya glassar för i år är bland annat dessa:

Magnum Ghana

Cornetto Enigma - Vanilj & Hallon

Cornetto Enigma - Hasselnöt

Cornetto Enigma - Choklad & Kola

Daimstrut - päron

Magnum - Caramel & nuts

Twister fruit

Milktime squeezy

Happy me, happy you


Mer glassnyheter hittar ni på GB.se


Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0