Norrbotten

Dagens sagoseminarium gick riktigt bra faktiskt, tiden sprang iväg och
det var inte alls så tråkigt som jag hade förväntat mig. Efter tre timmar
var skoldagen slut, och då blev jag hämtad av älsklingen. Styrde bilen
mot Ersboda för att få mat i magen innan vi gasade iväg mot norr.

Kom fram till svärföräldrarna vid 16-tiden, så det gick lite fortare idag
än vad det brukar göra. Sitter just nu här och kikar runt medan
älsklingen tvättar av bilen. Får se vad kvällen bjuder på..  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: Josefine - fotoblogg

Åh, att sitta i bil jättelänge är det värsta som finns. Jag kom ihåg när jag skulle bila från Göteborg till Skåne i somras, jag höll på att dö. Det var asvarmt och jag satt ihoptryckt mellan två killar. Vad ska du göra hos svärföräldrarna?:)

2011-03-03 @ 17:43:01
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0