Migrän

Igårkväll blev det ingen uppdatering här på bloggen som ni säkert märkte.
Detta för att jag hade världens migrän, usch vad hemskt det var. Jag hatar
att ha ont i huvudet, men migrän är hundra gånger värre. Skulle bara vila
en stund i hopp om att det skulle försvinna, men vilan blev till sömn.
Rikligt med sömn har jag då fått under natten, haha. Somnade 19.30
och vaknade 09.30, vilket gav mig 14 (!!!) sömntimmar. Behöver jag
säga att jag är utvilad nu?  :)



Nu får vi hoppas att det dröjer ett bra tag innan migränen kommer på
återbesök. När jag var mindre hade jag migrän rätt ofta, men
i årskurs fem (efter att jag hade haft migrän på PDOL) försvann den.
Var utan migrän i flera år, men under gymnasiet började det komma
tillbaka. Visserligen har jag bara haft migrän några få gånger de senaste
åren, och tur är väl det.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0