Melodifestivalen



Ikväll är det dags för finalen i Melodifestivalen. Det finns några bra bidrag
bland de tävlande finalisterna, men också några som inte alls är bra.
Jag hoppas att det går bra för Sanna Nielsen, Eric Saade eller
Linda Bengtzing. Enligt Aftonbladet ska The Moniker vinna, och jag
hoppas verkligen att det är fel. Det är den värsta låten i kvällens
final tycker jag, men men. Vi får helt enkelt se vem som vinner
och får representera Sverige.   :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer
Postat av: N I L M A

SV: hehe, ja smaken är delad :)

2011-03-12 @ 20:18:37
URL: http://www.nilma.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0