Måndag

Vad härligt att börja denna vecka med sovmorgon, ingenting jag klagar
på. Idag är det dags att återigen börja vistas på universitetet sisådär
fem dagar per vecka, det är nämligen dags för ett nytt moment.
Förra momentet var riktigt, riktigt lugnt både i början och i slutet,
jag har ju varit ledig två veckor sista tiden.  :) Men nu är det slut
med ledighet, det nya momentet är fullspäckat - en hel del att göra.



Tur att det blir mjukstart idag, endast momentintroduktion står på
schemat. Resten av dagen är jag ledig, och under kvällen blir det
eventuellt ett kalasbesök. Så jag tror det här blir en riktigt bra dag,
en bra start på veckan.  :)

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0